Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4444
Title: Informe de resultados fase diagnóstica. Articulación con la media. Centro Minero. Regional Boyacá
Authors: Barrera Mesa, Pedro Elías
Pinilla Holguín, Juan Carlos
López, Juan Pablo
Espinel, Freddy Javier
Pinto Parra, Julio Enrique
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Planificación educativa
Desarrollo educativo
Abstract: Report of results of the diagnostic phase applicable to instructors of articulation programs with the average of the (Centro Minero) of the Boyacá region that describes the pedagogical accompaniment program, methodology used in the diagnosis, instruments used, collection techniques and triangulation of information, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical competences for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the training center
Abstract: Informe de resultados de la fase de diagnóstico aplicable a instructores de programas de articulación con la media del Centro Minero de la regional Boyacá que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4444
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informe_articulacion_minero.pdf1.86 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.