Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4427
Title: Informe de resultados : fase diagnóstica. Regional Antioquia. Complejo Tecnológico Minero Agroempresarial
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Gómez Luna, Fredy Antonio
Rivera Gallego, Juan Carlos
Rojas Navarrete, Fabián
Rojas, Leonor
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
Abstract: Results report applicable to instructors of the (Complejo Tecnológico Minero Agroempresarial) of the Antioquia region that describes the pedagogical accompaniment program, methodology used in the diagnosis, instruments used, data collection and triangulation techniques, analysis and organization of the results (hetero-Auto -codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical skills for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the training center
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores del Complejo Tecnológico Minero Agroempresarial de la regional Antioquia que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4427
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Complejo_tecnologico_minero_agroempresarial.pdf2.7 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.