Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4425
Title: Informe de resultados : fase diagnóstica. Regional Antioquia. Complejo Tecnológico Agroindustrial, Pecuario y Turístico
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Guerrero Hoyos, Marina Judith
Ortega Morelo, Enais Marina
Córdoba Escobar, María Eugenia
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
Abstract: Report of results applicable to instructors of the (Complejo Tecnológico Agroindustrial, Pecuario y Turístico) of the Antioquia region that describe the pedagogical accompaniment program, methodology used in the diagnosis, instruments used, collection techniques and triangulation of information, analysis and organization of the results ( hetero-Auto-codiagnóstico), estimation of needs in training in pedagogical competences for structuring training plans for trainers and recommendations available in the training center
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores del Complejo Tecnológico Agroindustrial, Pecuario y Turístico de la regional Antioquia que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4425
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Complejo_tecnologico_agroindustrial_pecuario_turistico.pdf2.2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.