Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4421
Title: Informe de resultados : fase diagnóstica. Regional Antioquia. Centro de Servicios de Salud
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Córdoba, María Eugenia
Martínez Triana, César Rodrigo
Molano Zapata, Belkis Rosmild
Castrillón Macías, Alma Beatriz
Restrepo Rua, Rosalba
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
Abstract: Results report applicable to instructors of the (Centro de Servicios de Salud) of the Antioquia region, which describes the pedagogical accompaniment program, the methodology used in the diagnosis, instruments used, data collection and triangulation techniques, analysis and organization of the results (hetero- Auto-codiagnostic), results, strengths and training needs, estimation of training needs in pedagogical skills for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the training center
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores del Centro de Servicios de Salud de la regional Antioquia que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), resultados, fortalezas y necesidades de formación, estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4421
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Centro_Servicios_Salud.pdf2.85 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.