Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4412
Title: Informe de resultados : fase diagnóstica. Regional Amazonas. Centro para la Biodiversidad y el Turismo del Amazonas
Others Colaborators: Arenas, Juan Pablo
Martínez palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
López Urrea, Marcela
Ramirez Gil, Nataly
Zuñiga Palacio, Didier Alberto
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA;
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Prácticas de la enseñanza
Abstract: Report of results applicable to instructors of the Center for Biodiversity and Tourism of the Amazon that describe the pedagogical accompaniment program, the methodology used in the diagnosis, the instruments used, the techniques for collecting and triangulating information, analyzing and organizing the results (hetero-Auto-codiagnosis), estimation of needs in training in pedagogical competences for structuring training plans for trainers and advisors of the training center
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores del Centro para la Biodiversidad y el Turismo del Amazonas que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones del centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4412
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informe_final_amazonas.pdf2.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.