Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/3827
Title: A la vanguardia en la comercialización de alimentos
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Federación Nacional de Comerciantes. Fenalco
Issue Date: 1995
Publisher: Federación Nacional de Comerciantes. Fenalco
Series/Report no.: Guardia en la comercialización de alimentos; 3
Abstract: The document compiles the presentations of the Fourth National Convention of Food, Groceries and Spirits: Supply 94 in Girardot where they dealt with issues related to food marketing, problems and price search for products, updating entrepreneurs of themes General interest, such as purchasing unions, marketing of products in the domestic market, habits and places of purchase of Colombians, approaches to supply centers, marketing channels, role of the stock market National agronomy to encourage the meeting of entrepreneurs And create business opportunities.
Description: “El documento recopila las ponencias de la IV Convención Nacional de Víveres, Abarrotes y Licores: Abastecer 94 realizada en Girardot donde se trataron temas relacionados con la comercialización de alimentos, problemáticas y búsqueda de precios para los productos, actualización a los empresarios de temas de interés general, como las uniones de compra, la comercialización de productos en el mercado nacional, los hábitos y lugares de compra de los colombianos, enfoques de las centrales de abastos, canales de comercialización, papel de la bolsa Nacional agropecuaria propiciar el encuentro de empresarios y crear oportunidades comerciales.”
URI: https://hdl.handle.net/11404/3827
Appears in Collections:Eventos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vanguardia_comercializacion_alimentos.pdf8.1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons