Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/3235
Title: Módulo de formación planeación de las actividades de mercadeo
Authors: Hernández Buitrago, Mary Luz
Others Colaborators: Oviedo Vera, Hernando
García Plata, Jairo
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 2003
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Mercados -- Enseñanza
Comercio -- Enseñanza
Mercadeo -- Enseñanza
Abstract: The document describes the Training module Planning of the marketing activities, explains the units and elements of competence, normative components that support it, learning units that compose it together with the contents, evaluation criteria, resources, didactic media, methodology and number of assigned hours and competences required for instructors
Abstract: El documento describe el módulo de Formación Planeación de las actividades de mercadeo, se explican las unidades y elementos de competencia, componentes normativos que lo sustentan, unidades de aprendizaje que lo componen junto con los contenidos, criterios de evaluación, recursos, medios didácticos, metodología y número de horas destinadas y competencias requeridas para los instructores
URI: https://hdl.handle.net/11404/3235
Appears in Collections:Manuales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
modulo_planeacion_actividades_mercadeo.pdf9.78 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons