Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/5712
Title: Planeación de ventas
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1981
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Asesoría integral a la pequeña y mediana empresa. Dirección y control de ventas. Mercadeo;1
Keywords : Mercadeo
Técnicas de ventas
Promoción de ventas
Abstract: First unit of the marketing area of the series "Small business advice (Unit for managers)" which describes what is the planning, its components, objectives and sales budgets.
Abstract: Primera unidad del área de mercadeo de la serie “Asesoría a la pequeña empresa (Unidad para gerentes)” en la que se describe que es la planeación, sus componentes, objetivos y presupuestos de ventas.
URI: https://hdl.handle.net/11404/5712
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
asesoria_pequena_empresa_unidad_gerentes_IV-2-1.PDF2.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons