Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11404/4503
Title: | Informe de resultados fase diagnóstica. Regional Distrito Capital |
Others Colaborators: | Alvarado Hidalgo, Mauricio Martínez Palacios, Carlos Darío |
Pedagogic Asesor: | Vanegas Prieto, Carlos Alberto Moreno Parra, Luz Ángela Borja, Diego Arciniegas, Abelardo Moreno Calderón, María Victoria Ceballos, Pedro Pablo Meza Aparicio, Diego Antonio Rojas Navarrete, Fabiám Eduardo Martínez Triana, Cesar Rodrigo Piratova, Diego Córdoba, María Eugenia Simbaqueba Vargas, Juan Martínez, Carlos David Jiménez, Libia Giovanna Duarte Duarte, Cecilia Espinel Bernal, Edith Nancy Barreto, Ana Toro Melo, María Yaneth Rodríguez, Gustavo Bermúdez, José Martín Escobar, Julie Pauline López Urrea, Marcela Espinosa, Emiro Antonio Ramón, Sandra Yamile Pinto, Claudia Patricia Ramírez, Alba Lucía Quisoboni Gacharna, Elsa Pombo, José De Ramírez, Daniel Alfonso Urrego, Henry Francisco Del Pilar Hoyos, Irma Victoria Arias Serrano, Oscar Alirio Cerón Crespo, Clemencia Pacheco Higuera, Rosalba Márquez, Eva Rosero, Elsa Garavito, Viviana Caro, Carlos Melo Rodríguez, Ricardo |
metadata.dc.contributor.corpauthor: | Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA) |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA) |
Series/Report no.: | QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA |
Abstract: | Results report applicable to (Distrito Capital) regional instructors that describes the pedagogical accompaniment program applicable to the regional training centers, the methodology used in the diagnosis, instruments used, data collection and triangulation techniques, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical skills for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the regional |
Description: | Informe de resultados aplicable a instructores de la regional Distrito Capital que describe el programa de acompañamiento pedagógico aplicable a los centros de formación de la regional, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables a la regional |
URI: | https://hdl.handle.net/11404/4503 |
Appears in Collections: | Informes técnicos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
informe_regional_distrito_capital.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.