Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/2709
Title: Definición del mercado, características del producto o servicio diferenciadoras y estrategias de mercadeo, definición propuesta de valor. Taller 1.6.
Authors: [Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)]
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Abstract: "This workshop will allow us to recognize the definition of the market, the characteristics of the product or service and the marketing strategies in order to achieve the definition of the value proposition. A workshop that will lead apprentices to see more clearly the business strategy, added values ​​and comparative and competitive advantages of implementing a business with a vision of sustainability. The business model developed in this workshop allows a logical understanding of each activity in the business. "
Description: "El presente taller permitirá reconocer la definición del mercado, las características del producto o servicio y las estrategias de mercadeo con el fin de lograr la definición de la propuesta de valor. Un taller que llevará a los aprendices a ver con mayor claridad la estrategia del negocio, los valores agregados y ventajas tanto comparativas como competitivas de implementar un negocio con visión de sostenibilidad. El modelo de negocio desarrollado en este taller permite una comprensión lógica de cada actividad en el negocio."
URI: http://hdl.handle.net/11404/2709
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
taller_modelo_de_negocio.pdf437.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons